App
Jeg finner ikke flyvningen i appen. Hvorfor?
Det kan ta litt tid å oppdatere informasjon fra flyselskaper, men ikke bekymre deg – flyvningen vil snart vises i appen!
I mellomtiden kan du legge til flyinformasjonen manuelt. Når flydataene synkroniseres med databasene våre, blir alt oppdatert automatisk. Bare følg trinnene i appen.
Hvordan legger jeg til en flyvning i appen?
Det er enkelt å legge til en flyvning! Det kan gjøres på tre ulike måter:
Synkroniser kalenderen eller Gmail-kontoen din: Dette er den raskeste og enkleste måten. Koble til kalenderen eller Gmail-innboksen din, så legger vi automatisk til flyinformasjon. Ikke bekymre deg – appen vår ser bare etter flyinformasjon. De private e-posten din forblir privat.
Skann ombordstigningskortet: Bare skann ombordstigningskortet ditt med kameraet i appen, så fyller vi inn flyinformasjonen for deg.
Legg inn flyvninger manuelt: Legg til flyvningen og følg instruksjonene på skjermen for å skrive inn informasjonen.
Hvorfor viser flyvningen feil i appen?
Det skjer ikke ofte, men noen ganger kan det hende at informasjon om flyvninger, f.eks. forsinkelser, gater eller avgangstider, vises feil i appen. Dette skjer som regel når flyselskapets data ikke er fullstendig oppdatert ennå. Men ikke bekymre deg – når dataene synkroniseres med appen, oppdateres flyinformasjonen automatisk.
For å få mest mulig nøyaktig og oppdatert informasjon bør du alltid dobbeltsjekke med flyselskapet eller eller sjekke avgangstavlene på flyplassen.
Hvordan sletter jeg en flyvning i appen?
Det er fort gjort! Bare gå til flyinformasjonen og velg Slett.
Et par ting du bør huske på:
Du kan slette alle flyvninger før de aktiveres. Aktivering skjer 48 timer før planlagt avgang. Det er også på dette tidspunktet at fordelene du får med AirHelp+ blir gjeldende.
Du kan ikke slette tidligere flyvninger i og med at vi sjekker dem for å se om du har rett på kompensasjon.
Hvilke appfunksjoner har jeg tilgang til med gratisversjonen?
Så og si alt, bortsett fra AirHelp+-fordelene!
Dette er gratis:
Synkronisering av kalender eller Gmail for å hente flyinformasjon
Flyoppdateringer i sanntid, inkludert push-meldinger
Varsler om kompensasjon
Sporing av krav
Deling og følging av reisene til dine nærmeste
Dette er ikke gratis:
Tillegg som kan kjøpes med AirHelp+
Forsikring for flyreise, bagasje og tapt videreforbindelse
Tilgang til lounge under forstyrrelser
Døgnåpen eksperthjelp
Reiserabatter og fordeler
Vil du ha den komplette opplevelsen? Bli AirHelp+-medlem. Utforsk planene våre.
Hva er AirHelp+?
AirHelp+ er det perfekte medlemskapet for å nyte problemfrie flyreiser. Du får kjappe forsikringsutbetalinger og mulighet til å slappe av i komfortable lounger når ting ikke går som planlagt. Alt dette i tillegg til eventuell kompensasjon flyselskapet skylder deg.
Dette er fordelene du får:
Flyforsikring: 100 euro utbetaling innen dager etter en 3+ timers flyforsinkelse, siste liten innstilling, eller omdirigering.
Forsikring for mistet flyforbindelse: 200 euro utbetaling innen dager etter en mistet flyforbindelse.
Bagasjeforsikring: 100 euro utbetaling sendt innen dager etter rapportering av tapt eller forsinket bagasje.
Loungekomfort: 1300+ lounger tilgjengelig over hele verden når flyvningen din er forsinket 1+ timer, eller kansellert.
Opptil 600 euro flyselskapskompensasjon: ekspertene våre håndterer alle kravene dine fra start til slutt. Problemfritt og uten servicegebyr.
Dedikert ekspertstøtte døgnet rundt: få hjelp når som helst, hvor som helst.
Reiserabatter: på eSIM, leiebiler med mer.
Fordeler gjelder når medlemskapet er aktivt og avhenger av hvilket abonnement du har valgt. Du må legge til flyvningene dine minst 48 timer før den planlagte avgangen for at noen fordeler skal gjelde.