Hjelpesenter
Hvordan kan vi hjelpe deg?
Ofte spurte spørsmål
Hvordan vet jeg om jeg har rett på kompensasjon?
Sjekk kompensasjonForsikring for tapte videreforbindelser
Hvor kan jeg se vilkårene for min fullstendige forsikringspolicy? Flyselskapet mitt ombooket flyet mitt gratis, kan jeg fortsatt få utbetalingen for mistet flyforbindelse?Når begynner og slutter beskyttelsen mot mistede forbindelser for reisen min?Hvor lang tid tar det før jeg får utbetalingen for forsikring for tapt videreforbindelse?I hvilke situasjoner vil jeg ikke få utbetalt forsikringssummen for en mistet forbindelse?Hvordan får jeg hjelp eller mer informasjon?Bagasjeforsikring
Hva er kravene for å få en AirLuggage-utbetaling?Hvor lang tid har jeg på meg til å gi AirHelp beskjed om at bagasjen min er borte?Jeg har fått en melding fra AirHelp+ der det står at jeg er berettiget til utbetaling. Hvor lang tid har jeg på meg til å be om den? Hvorfor ber dere om bagasjelappen fra flyselskapet?Hva er PIR? Hva skjer hvis jeg ikke har bagasjelappen fra flyselskapet?Flyforsikring
Hva er forskjellen på kompensasjon og utbetaling?Jeg har fått en melding fra AirHelp+ der det står at jeg er berettiget til utbetaling. Hvor lang tid har jeg på meg til å be om den? Er jeg berettiget for flyforsikring hvis jeg ikke rekker en videreforbindelse og kommer for sent til destinasjonen?Når får jeg ikke flyforsikring? Jeg har lagt til reisen min i dashbordet. Hvorfor er den ikke beskyttet av flyforsikringen min?Hvor lang tid tar det å bekrefte at jeg er berettiget for flyforsikringspengene mine?Sende inn krav
Hvor finner jeg mitt brasilianske saksnummer?Hvilke flyreiser kan jeg fremme krav for etter brasiliansk lovgivning?Hva er et CPF-nummer?Hva slags informasjon må jeg oppgi for å kreve tilbake ekstrautgifter?Hva teller som bevis på ekstrautgifter?Hvilke ekstrautgifter kan jeg kreve tilbake?Gebyrer og utbetalingsmetoder
Kan jeg motta kompensasjonen i en annen valuta?I hvilke valutaer utbetales kompensasjonen?Hvordan er gebyrene hos dere sammenlignet med andre lignende selskaper i bransjen?Påløper det noen ekstra kostnader dersom det iverksettes rettslige skritt?Hvorfor godtar ikke nettskjemaet SWIFT-koden min?Kan jeg bruke noen andres bankdetaljer til utbetaling?AirHelp+
Hva er forsikring for tapt videreforbindelse?Hvorfor bør jeg kjøpe AirHelp+?Hva er kravene for å få en AirLuggage-utbetaling?Hva er forskjellen på kompensasjon og utbetaling?Hva telles som en reise?Kan jeg få utbetalingene sendt til en bankkonto som står i et annet navn enn det som er registrert i AirHelp+-medlemskapet mitt?Dokumenter og personvern
Hvordan laster jeg ned eller skriver ut et dokument dere har sendt meg?Hva er en betinget avtale om avgifter, og hvordan skriver jeg under på den?Hvordan skriver jeg riktig under på en juridisk fullmakt eller betinget avtale om avgifter?Hva er en juridisk fullmakt, og hvorfor trenger dere det?Ifølge dashboardet mitt har dere mottatt dokumentet mitt. Hvorfor fortsetter dere å be om det?Jeg får ikke logget inn, hva gjør jeg?Flypassasjerrettigheter
Hva er et omdirigert fly?Hva er ekstraordinære omstendigheter?Jeg rakk ikke flyvningen min videre – har jeg krav på kompensasjon?Har været noe å si for om jeg er berettiget?Flyvningen min ble innstilt – har jeg krav på kompensasjon?Er barn som er passasjerer også berettiget til kompensasjon?Finner du ikke svar på spørsmålet ditt?
Logg inn for å ta kontakt med oss dersom du har sendt inn et krav med AirHelp.