Hjelpesenter
Hvordan kan vi hjelpe deg?
Hvordan vet jeg om jeg har rett på kompensasjon?
Sjekk kompensasjonAirLuggage-forsikring
Hva er kravene for å få en AirLuggage-utbetaling?Hvor lang tid har jeg på meg til å gi AirHelp beskjed om at bagasjen min er borte?Jeg har fått en melding fra AirHelp+ der det står at jeg er berettiget til utbetaling. Hvor lang tid har jeg på meg til å be om den? Hvorfor ber dere om bagasjelappen fra flyselskapet?Hva er PIR? Hva skjer hvis jeg ikke har bagasjelappen fra flyselskapet?AirPayout-forsikring
Hva er forskjellen på kompensasjon og utbetaling?Jeg har fått en melding fra AirHelp+ der det står at jeg er berettiget til utbetaling. Hvor lang tid har jeg på meg til å be om den? Er jeg berettiget AirPayout hvis jeg ikke rekker en videreforbindelse og ankommer destinasjonen senere enn planlagt?I hvilke tilfeller dekkes jeg ikke av AirPayout-forsikringen? Jeg har lagt til reisen min i dashboardet. Hvorfor er den ikke beskyttet av AirPayout-forsikringen?Hvor lang tid tar det å bekrefte at jeg er berettiget AirPayout-utbetalingen?Sende inn krav
Hvor finner jeg mitt brasilianske saksnummer?Hvilke flyreiser kan jeg fremme krav for etter brasiliansk lovgivning?Hva er et CPF-nummer?Hva slags informasjon må jeg oppgi for å kreve tilbake ekstrautgifter?Hva teller som bevis på ekstrautgifter?Hvilke ekstrautgifter kan jeg kreve tilbake?Gebyrer og utbetalingsmetoder
Er det trygt for meg å dele bankopplysningene mine? Kan jeg motta kompensasjonen i en annen valuta?I hvilke valutaer utbetales kompensasjonen?Hvordan er gebyrene hos dere sammenlignet med andre lignende selskaper i bransjen?Påløper det noen ekstra kostnader dersom det iverksettes rettslige skritt?Hvorfor godtar ikke nettskjemaet SWIFT-koden min?AirHelp+
Hva er kravene for å få en AirLuggage-utbetaling?Hva telles som en reise?Kan jeg motta AirPayout- eller AirLuggage-utbetaling på en bankkonto under et annet navn enn navnet som er registrert i AirHelp Plus-medlemskapet? Jeg registrerte en reise under AirHelp Plus Essential-medlemskapet, og oppgraderte senere abonnementet mitt til AirHelp Plus Complete. Vil min tidligere registrerte reise være dekket av forsikringsfordelene i Complete? I hvilke tilfeller dekkes jeg ikke av AirPayout-forsikringen? Hva er et eSIM-kort?Dokumenter og personvern
Hvordan laster jeg ned eller skriver ut et dokument dere har sendt meg?Hva er en betinget avtale om avgifter, og hvordan skriver jeg under på den?Hvordan skriver jeg riktig under på en juridisk fullmakt eller betinget avtale om avgifter?Hva er en juridisk fullmakt, og hvorfor trenger dere det?Ifølge dashboardet mitt har dere mottatt dokumentet mitt. Hvorfor fortsetter dere å be om det?Jeg får ikke logget inn, hva gjør jeg?Flypassasjerrettigheter
Hva er et omdirigert fly?Hva er ekstraordinære omstendigheter?Jeg rakk ikke flyvningen min videre – har jeg krav på kompensasjon?Har været noe å si for om jeg er berettiget?Flyvningen min ble innstilt – har jeg krav på kompensasjon?Flyet mitt var forsinket – har jeg krav på kompensasjon?Finner du ikke svar på spørsmålet ditt?
Logg inn for å ta kontakt med oss dersom du har sendt inn et krav med AirHelp.
AirHelp har vært omtalt i: