Vi gjør så godt vi kan for å gjøre kravprosessen så rask som mulig, men i noen tilfeller kan det dessverre ta litt tid å skaffe kompensasjonen du har krav på. Det er flere eksterne faktorer som kan føre til at prosessen tar lengre tid, for eksempel flyselskapenes responstid, mange krav på samme tid, kommunikasjon med luftfartsmyndigheter og mulige rettsprosesser. Vi gjør alt vi kan for å presse dem til å svare raskt, men disse faktorene er ofte utenfor vår kontroll. Vi ber deg om å være tålmodig, og du kan være trygg på at vi står på for å skaffe deg kompensasjonen du har krav på.
Du kan når som helst sjekke statusen på kravet i fanen «Krav og flyvninger» i dashboardet.
Vi holder deg også løpende oppdatert på kravet ditt via e-post.
Er det en stund siden statusen for kravet ble oppdatert? Ikke bekymre deg. Noen faser tar lengre tid enn andre, men det betyr ikke at vi ikke jobber med kravet eller ikke følger det opp regelmessig.
Du kan sende inn kravet via nettsiden vår – bare skriv inn fly- og passasjerinformasjonen og følg anvisningene for innsendelse av krav. Det tar bare noen få minutter – og så kan du lene deg tilbake, slappe av og la oss gjøre all jobben med å sikre kompensasjonen.
Hvis du har problemer med å logge inn, kan du prøve å tilbakestille passordet ditt ved å følge denne lenken. Du vil motta instruksjoner for tilbakestilling av passordet via e-post.
Dersom du fremdeles har problemer med å logge inn, kan du ta kontakt med kundeservice via live-chat.