Vi forbedrer AirHelp+ for å hjelpe deg med å gjøre flyreisen bedre

Vi forbedrer AirHelp+ for å hjelpe deg med å gjøre flyreisen bedre

Av AirHelp・Sist oppdatert 28. mai 2024

Her hos AirHelp er vi alltid på utkikk etter måter å gjøre flyreisen din så avslappende og stressfri som overhodet mulig. Hvis du allerede er en av våre 6,5 millioner AirHelp+-kunder, vet du at ingenting er så beroligende som å vite at uansett hva som skjer når du reiser, har du noen som kan hjelpe deg med å få ordnet ting som kompensasjon, forsikringsutbetalinger og loungetilgang for innstilte flyreiser, hjelp med tapt eller skadet bagasje og tonnevis av andre fordeler.

Men vi ønsker å ta det et skritt videre, og virkelig sørge for at kundene våre får den hjelpen de trenger når flyreisen byr på problemer. Derfor gjør vi noen justeringer i medlemskapsplanene våre, slik at vi kan sørge for at du får tjenester som faktisk passer dine behov – enten du flyr ofte via jobben eller tar en ferietur i ny og ne.

Her er en oppsummering av de oppussede planene våre. Skyfri himmel i sikte!

AirHelp+ Smart

Pluss andre fordeler hele året

Dere fortalte oss at dere ønsker flere fordeler i en billigere plan – og vi hørte etter! Derfor inkluderer AirHelp+ Smart nå AirPayout, hvor du får 100 euro hvis flyvningen blir forstyrret, og AirLuggage, en enkel forsikring som gir deg 100 euro i kontanter når en bagasje går tapt eller blir forsinket ved ankomst. Hva mer? Med AirHelp+ Smart får du tilgang til over 1100 flyplasslounger over hele verden hvis flyet ditt blir mer enn en time forsinket, noe som betyr at du kan lene deg tilbake og slappe av mens du venter på avgang.

AirHelp+ Smart koster 39,99 euro i året.

AirHelp+ Pro

Flyr du ofte? Da er dette noe for deg

Er flyplassen på en måte ditt andre hjem? Da er AirHelp+ Pro løsningen for deg. Du får alle de samme fordelene som AirHelp+ Smart, men for 9 turer i stedet for 3. Det stemmer – tre ganger så mange turer for 99,99 euro per år.

Reisefordeler for å gjøre reisene dine enda enklere

Hva enn det måtte være, så har vi det

Men hva med de gangene flyet ditt faktisk tar av uten problemer? Selv om vi er glade for å hjelpe deg når flyvningene dine blir innstilt eller forsinket, ønsker vi også å tilby medlemmene våre fordeler under problemfrie flyreiser. I tillegg til våre velprøvde interne tjenester, lanserer vi nå en rekke fordeler i samarbeid med andre velkjente reisemerker – se etter rabatterte eSIM-kort, leiebiler, flyplasstransport og andre utvalgte tilbud. På den måten kan du alltid ta reiseopplevelsen din opp et hakk, uansett hva som skjer.

Hva forblir som før?

Forutsigbarhet gir ro i sjelen

Hvis du har vært en fornøyd AirHelp+-kunde tidligere, trenger du ikke bekymre deg, du vil fortsatt ha full tilgang til fordelene du har blitt glad i. Vi tar fremdeles ingen gebyrer fra kompensasjonen du får fra flyselskapet, noe som betyr at du alltid får 100 prosent av pengene du har krav på. Du vil fortsatt kunne nå oss 24/7 – selv om du nå har et dedikert team klar til å hjelpe deg direkte via dashboardet. AirPayout fungerer helt likt som før – du vil få en rask utbetaling på 100 euro overført direkte til bankkontoen din så raskt som mulig når flyet blir forsinket med 3 timer, innstilt innen 28 dager før avgang, eller omdirigert. Og ja, dette inkluderer utbetalinger for flyreiser som ikke er berettiget for kompensasjon, for eksempel problemer med dårlig vær og streik blant personalet på flyplassen.

En helt ny verden av reiseassistanse venter

Slik oppgraderer du

Slik fungerer det: alle de nye endringene gjelder bare for nye medlemskap, noe som betyr at hvis du for øyeblikket er medlem i Essential eller Complete, trenger du ikke å gjøre noe før abonnementet ditt fornyes. Hvis du vil bytte nå, kan du oppgradere ved å sjekke AirHelp+-dashboardet. Og dersom du kjøpte medlemskapet ditt gjennom en av partnerne våre, vil fordelene dine forbli uendret.

Vi håper disse endringene gjør bruken din av AirHelp+ enklere og mer effektiv enn noensinne. Som alltid, hvis du lurer på noe, kan du ta kontakt med oss på [email protected].

85 % av passasjerene kjenner ikke sine rettigheter. Ikke vær en av dem.

Meld deg på vårt nyhetsbrev for å få de siste rådene og tipsene levert rett i innboksen din.

Del med vennene dine!

AirHelp har vært omtalt i:

Dagens Næringsliv logoNRK logoAftenposten logoDagsavisen logo

AirHelp er en del av Association of Passenger Rights Advocates (APRA) som jobber for å promotere og ta hånd om dine rettigheter som passasjer.

Meld deg på nyhetsbrevet vårt

Få nye tips og råd direkte i innboksen din

Copyright © 2025 AirHelp

Sjekk kompensasjon

Alle flyselskaper